Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Hello!!

I am Stavie, a lolita fshion enthusiast from Greece ^^ Though I have discovered it quiet recently I  fell in love with it instantly, as it spoke ritght in my heart and is tune with my fashion taste.
The reason why I have started this blog is to share my love and any kind of thoughts intrigued by the fahion, especially with the Lolitas originating from Greece, so please, do not be surprised if you find most of my post in greek language.

Love♥

Καλησπέραα!!

Είμαι η Stavie και είμαι θιασώτης αυτής την υπέροχης μόδας που ονομάζεται Lolita, η οποία προέρχεται από την Ιαπωνία. Αν και την ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα, την ερωτεύτηκα σχεδόν κεραυνοβόλα καθώς μίλησε κατευθείαν στην καρδιά μου και εκφράζει το γούστο μου όσον αφορά στην μόδα.
Ο λόγος για τον οποίο άρχισα αυτό το blog (το οποίο είναι και το πρώτο μου) είναι για να μοιραστώ αυτή την αγάπη και σκέψεις οι οποίες πιθανόν να προκληθούν γύρω από το Lolita Fashion. εκτός από κάποια ποιο γενικά θέματα, οι περισσότερες αναρτήσεις μου θα είναι στα Ελληνικά ^_^
Τέλος να ευχαριστήσω τους φίλους μου Γιάννη και Φωτεινή για το υπέροχο logo και banner αντίστοιχα.

Ευχαριστώ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου